Autor Wątek: Odporność wzmacniana jedzeniem  (Przeczytany 3187 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Margarette

  • Kreatywny
  • ****
  • Wiadomości: 328
"Dopóki człowiek oddycha zawsze jest nadzieja "

___________________________________________
2007r. Filip - zdrowy
2008r. Wojtek - autyzm

BasiaKS

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 27
Odp: Odporność wzmacniana jedzeniem
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 19, 2016, 12:53:38 »
ja stosuję ecomer preparat zawierający omega3 które spowalniają procesy starzenia komórek

Wanili0wa

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Odporność wzmacniana jedzeniem
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2017, 14:02:20 »
czosnek ,cebula,chrzan - to wzmacnia odpornosc, ale też takie pompy ciepła w domu dobrze się sprawują, bo idzie zima i trzeba się ubezpieczać żeby grypa nie łapała.
« Ostatnia zmiana: Październik 23, 2017, 09:16:36 wysłany przez Wanili0wa »

mirek33

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 1
Odp: Odporność wzmacniana jedzeniem
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 14, 2018, 12:20:13 »
Moim zdaniem odporność nie można wzmacniać jedzeniem.

mali28

  • Aktywny
  • ***
  • Wiadomości: 135
Odp: Odporność wzmacniana jedzeniem
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 31, 2018, 08:07:08 »
Jak najbardziej powinno sie w taki sposób wzmacniać odpornosć z uwagi na to,ze jest to bardzo naturalny sposób. I jeśli źle się odżywiamy na co dzien to na pewno nie pomogą nam sklepowe preparaty na odporność. Co polecam:
picie codziennie dużych ilości wody
jedzenie dużej ilości warzyw i owoców
jedzenie regularnie i w odpowiedniej zawartości kalorycznej
https://zdrowie.tvn.pl/a/co-to-jest-pierzga-pszczela-jakie-posiada-wlasciwosci-lecznicze
Dobrze jest również przekonać się do naturalnych supelmentów diety, które mogą byc o wiele skuteczniejsze niż jakiekolwiek suplementy apteczne. Bardzo dobre działanie ma przykładowo pierzga pszczela. Jest mieszanką miodu, śliny i pyłku kwiatowego.  Ma zdecydowanie bogatszy skład niż pyłek kwiatowy i jest o wiele łatwiej przyswajalna. Zawiera cały szereg witamin: C, B1, B2, B3, B6, B12, A, PP, K, E, H i D, a także jest bogatym źródłem mikro- i makroelementów, które poprawiają prawidłowe funkcjonowanie całego organizmu. W porównaniu z pyłkiem ma mniej tłuszczów i niższą zawartość białka, ale za to dominują w niej pierwiastki takie jak: żelazo, magnez, miedź, cynk, sód, potas i fosfor.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2018, 11:43:01 wysłany przez mali28 »