Autor Wątek: podstawy SI, czyli układ przedsionkowy i inne  (Przeczytany 268048 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

studentka_

• Nowicjusz
  • *
Odp: podstawy SI, czyli układ przedsionkowy i inne
« Odpowiedź #465 dnia: Maj 23, 2011, 22:14:27 »
Witam
Jestem studentką III roku wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Potrzebuję pomocy do napisania pracy badawczej na temat integracji sensorycznej, w związku z tym bardzo proszę chętne osoby -  rodziców dzieci, które korzystają z metody integracji sensorycznej, oraz terapeutów prowadzących terapię SI, o wypełnienie kwestionariusza, zajmie to Państwu około 5 minut, a bardzo mi pomoże w napisaniu pracy licencjackiej. Z góry serdecznie dziękuję!
:)

podaję link do ankiety dla rodziców:
http://www.ankietka.pl/ankieta/62254/metoda-si-ankieta-dla-rodzicow.html

i dla terapeutów:
http://www.ankietka.pl/ankieta/62260/metoda-si-ankieta-dla-terapeutoacutew.html

Pozdrawiam ciepło!

dorika

• Nowicjusz
  • *
« Odpowiedź #466 dnia: Lipiec 18, 2011, 20:31:15 »
Witam
O SI już od dłuższego czasu myślę i się zastanawiam czy to dotyczy mojej córeczki czy nie. Wokoło mnie wszyscy uspokajają że to jest tylko żywe dziecko ale ja intuicyjnie czuje że cos jest nie tak.
"Zrobiłam" jej test ryzyka zaburzeń sensorycznych i wyszło mi że jednak jest cos na rzeczy.
W grupie II Równowaga i ruch ma ryzyko w podwrażliwości
W grupie VIII Uwaga i zachowanie na wszystkie odpowiedziałam tak ewentualnie w jednym się wachałam. Czyli ma wielkie niedobory. (test robiłam taki http://www.integra.zgora.pl/kis )
Wiem że kolejnym krokiem jest dobra diagnoza, ale że ja lubię wszystko dobrze wiedzieć to chciałabym się dowiedzieć od Was co to są za zaburzenia odnośnie tej uwagi i zachowania.