Autor Wątek: HORMON WZROSTU  (Przeczytany 2449 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

frezja85

• Kreatywny
HORMON WZROSTU
« dnia: Luty 20, 2014, 21:31:11 »
Drogie mamy,
potrzebuję Waszych opinii na temat badania hormonu wzrostu. Za nami pierwszy test, w przyszłym tygodniu czeka nas drugi - test prowokacyjny. Obawiam się bardzo tego badania i reakcji córki układu pokarmowego na podawane roztwory :( Macie doświadczenia?

Lola-Lola37

• Zasłużony
Odp: HORMON WZROSTU
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2014, 12:28:31 »
Nie mam doświadczenia z hormonem wzrostu, ale mam doświadczenia z synem, który był b.niski.

W jednym z artykułów umieszczonym w piśmie "AUTYZM", jest b.fajny artykuł o problemach trawiennych dzieci chorych na autyzm.
Amerykański gastrolog wyjaśnia, miedzy innymi, że problemy dzieci ze wzrostem wiążą się z zaburzeniami trawienia. Według tego lekarza czynnik wzrostu znajduje się w jelicie krętym. Zatem wyleczenie jelit gwarantuje normalny wzrost u dziecka,
Ja miałam problem niskiego wzrostu u syna, po przeleczeniu jelit, odrobaczaniu, chelatacji cutlerem, homopatii i prawidłowiej suplementacji syn ma teraz 18 lat i 180 wzrostu.
Nie stosowałam żadnych hormonów wzrostu.
Daj znać to prześlę ci ten artykuł.

maPatrykama

• Zasłużony
  • Patryk, grudzień 2008 r
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 24, 2014, 13:12:17 »
frezja85
Poczytaj o Alpha GPC, kiedys mialam to podawac na zwiekszenie zdolnosci poznawczych, ale w koncu nie podalam...jednak gdy wtedy o tym czytalam, to pamietam, ze gdzies w publikacjach wpominano o pobudzaniu przez Alpha GPC naturalnego hormonu wzrostu(uwanianiu go) i ze jest to alternatywa dla hormonalnych konwencjonalnych terapii.

frezja85

• Kreatywny
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 24, 2014, 22:15:43 »
Dzięki dziewczyny, za odzew.
Lola-Lola, prześlij artykuł, poczytam. Może nadzieja wzrośnie, bo u małej ze wzrostem jest dramatycznie. Jak duży był u Was niedobór?