Tematyczne > Neurologiczne problemy rozwojowe

Czy to autystyczne dziecko?

(1/3) > >>

teresa26:
Witam, czytałam wiele o objawach i rodzajach autyzmu ale no własnie podobno jest wiele odmian. Nie twierdze, ze dziecko ma autyzm ale bardzo bym chciala wiedziec co jej jest. To nie jest jedyne moje dziecko, pozostałę sa rozwojowo super. Corka ma 3 lata. Była szczepiona euvax b po kazdej serii 2 miesiace choroby w domu, ona zdrowa. Podejrzewam zaburzenia neurologiczne. Dziecko ma problemy ze snem od poczatku, spi jak mysz pod miotla jesli w ogole spi bo potrafi nie spac dobe, dwie. Najbardziej niepokoi mnie to ze jest niska ma 84 cm jako 3 latek, chuda a je jak za troje. Ciagle jest glodna, zawsze chce jesc i je tak powoli obiad je 1,40 h i musze przy niej siedziec co nie jest latwe majac inne dzieci. Szuka jedzenia miedzy posilkami, znajduje okruchy mikroskopijne. Kolejna sprawa jest to ze ona nie ma sily moim zdaniem moze zanik miesni no nie wiem bo ja wiatr zwiewa, sama sie o siebie przewraca, chwieje sie. Jej dzien kazdy wyglada tak ze je, pije, siedzi, polozy sie i kolejny posilek je, pije, siedzi i caly dzien. Nie chce sie bawic, nie chce rysowac, nie chce tanczyc, nie ma energii piszczy i drapie przy probie pobawienia sie z nia, nie lubi sie hustac, jechac wozkiem, tanczyc, poskakiwac, chodzic nie chce robic nic co wymaga ruchu. Piszczy, tupie przy kazdej probie. Corka chce tylko siedziec i moze tak siedziec calymi dniami z przerwami na jedzenie i picie. Od roku walcze zeby oduczyc ja od papmersa, nie mam juz sily. Obdziera tapete ze scian, pogryzla szczeble w lozeczku, odgryzla 10 cmtrowy kawal drewna od krzesla. Nie umie pic ze szklanki, nie potrafi sie sama ubrac, czekam na wiosne obetne jej wlosy bo kazda fryzure rozwala w moment. Jak juz prowadze ja gdzies za reke to prawie ciagne ja za soba, nie chce isc jak idzie to powoli. Interesuje ja jedzenie i siedzenie. Prosze o podpowiedz co to moze byc. Morfologia ok robilam. Moze ktos mial taki przypadek, juz nie mam sily.

zebra111:
Musisz isc do dobrego neurologa, alergologa, dalej do specjalisty od chorób metabolicznych i psychologa, po kolei. Sprawdź kupę, pasożyty, tarczycę i wszystkie inne badania, które pediatra powinien Ci już dawno dać. Jeśli nie idź prywatnie.

fillipp88:
Na pewno to jest autentyczne i tak to wygląda u nas w kraju i na świecie

tatianaTINA:
to moze byc od szczepionek ale nikt tego nie powie

mamcia9000:
może problemy z tarczycą ??? Duże ilości jedzenia i chudnięcie kojarzy mi się z nadczynnością tarczycy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej