Autor Wątek: Dieta bezglutenowa /bezmleczna  (Przeczytany 1168780 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tomasz Badura

• Zasłużony
Odp: Dieta bezglutenowa /bezmleczna
« Odpowiedź #2865 dnia: Marzec 18, 2015, 09:17:16 »
Tak trzymać .Zgłodnieje to zje.Ja też wolałbym się żywić pizzą i kebabami i jakbym miał wybór :-) to kto wie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2015, 09:21:35 wysłany przez Tomasz Badura »
pozdrawiam
Badura Tomasz
usługi dietetyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju,chelatacja,suplementacja.
http://optimum.diet
http://dietaoptimum.com/

leonera

• Kreatywny
« Odpowiedź #2866 dnia: Kwiecień 07, 2015, 14:05:25 »
Zamierzam wprowadzić małemu dietę bezglutenową i bezmleczną. Zastanawiam się nad bezcukrową, a to dlatego, że przeważnie jest raczej smutny niż pobudzony, więc może nie trzeba (nie znam się - wyprowadźcie mnie z błędu, jeśli się mylę).
A pytanie mam do was takie: na wielu produktach zamieszczają takie ostrzeżenia: może zawierać śladowe ilości glutenu/mleka , lub takie: na terenie zakładu przetwarzane są produkty zamierające gluten/mleko. CZY TAKIE RZECZY MAM ODRZUCAĆ?
Leo (ur. 10.2012) - HFA

donna

• Global Moderator
  • Zasłużony
« Odpowiedź #2867 dnia: Kwiecień 07, 2015, 16:59:03 »
Zamierzam wprowadzić małemu dietę bezglutenową i bezmleczną. Zastanawiam się nad bezcukrową, a to dlatego, że przeważnie jest raczej smutny niż pobudzony, więc może nie trzeba (nie znam się - wyprowadźcie mnie z błędu, jeśli się mylę).
A pytanie mam do was takie: na wielu produktach zamieszczają takie ostrzeżenia: może zawierać śladowe ilości glutenu/mleka , lub takie: na terenie zakładu przetwarzane są produkty zamierające gluten/mleko. CZY TAKIE RZECZY MAM ODRZUCAĆ?

1. Cukier też trzeba wykluczyć.
2. Zdecydowanie odrzucać.
----
Inga ur. 13.05.2007 - od 2011 chelatacja ALA,DMSA,DMPS ,lacznie ponad 100cykli
Michał ur. 15.06.2012
www.bioautyzm.pl
www.dietaoptimum.com
http://fotoforum.gazeta.pl/5,2,donna28.html

leonera

• Kreatywny