Autor Wątek: Rola rodziców w konstruowaniu IPET-u  (Przeczytany 1476 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JACOL

  • Kreatywny
  • ****
  • Wiadomości: 337
Rola rodziców w konstruowaniu IPET-u
« dnia: Lipiec 06, 2018, 13:18:43 »
Jaka wg was powinna być rola rodziców w konstruowaniu Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego (IPET-u)?
Wg mnie prawie żadna. IPET dobrze może napisać jedynie specjalista. Rodzic służy specjaliście informacjami w momencie wykonywania z nim wywiadu o dziecku, oraz ma prawo zapytać się specjalisty o to dlaczego w programie jest to a nie coś innego. Specjalista powinien umieć odpowiedzieć na to pytanie. Widzicie inną rolę rodzica w pisaniu IPET-u?
Więcej na filmie, bo w dzisiejszych czasach bardziej lubimy słuchać niż czytać:
https://www.youtube.com/watch?v=nklm8t8B6-Q&t=3s
Pozdrawiam
JACOL

Jestem też na forum http://forum.jacekkielin.pl/