Autor Wątek: Nowe forum - informacje porządkowe.  (Przeczytany 56392 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

admin

  • Administrator
  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 1130
Nowe forum - informacje porządkowe.
« dnia: Lipiec 08, 2010, 20:46:06 »
Aktualizacja - 14 lipca 2010

Witamy na nowym forum Strony Dzieci - http://www.dzieci.org.pl/forum/

W tym miejscu publikowane będą informacje porządkowe dotyczące forum.

Zapraszamy do aktywności. W najbliższym czasie na forum odbywać się będą prace kosmetyczne, dodane zostaną nowe funkcje oraz moderowanie tablic tematycznych.

Zachęcamy do uzupełnienia swoich profili. Szczególnie polecamy uzupełnienie pola swojego podpisu, gdzie można wpisać ew. swoje imię i nazwisko, misję i inne przydatne dla forumowiczów informacje.

Aktualne ograniczenia dla nowych forumowiczów:

- konieczność weryfikacji anty-spamowej przy publikacji postu przez forumowiczów, którzy mają mniej niż 3 publikacje,
- brak możliwości załadowania swojego avatara na serwer przez forumowiczów, którzy mają mniej niż 20 publikacji,
- brak możliwości załadowania na serwer załącznika do postu przez forumowiczów, którzy mają mniej niż 20 publikacji.

Na forum istnieje ograniczenie przechowywania prywatnych wiadomości. Ich ilość zależy od grupy, do której należy forumowicz (grupa zależy od ilości opublikowanych postów na forum).

Prosimy o trzymanie się tematyki tablic podczas publikacji swoich postów.

Aktualny regulamin korzystania z forum znajduje się poniżej.

Zapraszamy do dyskusji,

Z pozdrowieniami,

Administratorzy Strony Dzieci
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2010, 12:28:04 wysłany przez admin »
Administratorzy
"Strona Dzieci Sprawnych Inaczej"
www.dzieci.org.pl

admin

  • Administrator
  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 1130
Odp: Nowe forum - informacje porządkowe.
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 08, 2010, 20:47:17 »
Regulamin forum

Prosimy o rzeczową, mądrą i kulturalną dyskusję. Wypowiadaj się tylko i jedynie wtedy, kiedy masz coś do powiedzenia. Prosimy też o wypowiadanie się zgodnie z tematyką tablicy, na której chcesz publikować swoją wypowiedź lub ogłoszenie. Przestrzegaj zasad netetykiety. Zwracaj uwagę na poszanowanie prawa oraz odpowiedzialność wypowiedzi.

Poprzez rejestrację na tym forum wyrażasz zgodę, że nie będziesz wysyłał/a żadnych treści, które są fałszywe, zniesławiające, niedokładne, obraźliwe, wulgarne, wrażające nienawiść, napastliwe, obsceniczne, profanujące, zorientowane seksualnie, grożące, naruszające prywatność, przeznaczone dla dorosłych lub jakkolwiek naruszające polskie lub międzynarodowe prawo. Wyrażasz również zgodę na niepublikowanie żadnych materiałów chronionych prawami autorskimi, o ile nie posiadasz praw do tych materiałów lub pisemnej zgody właściciela praw do tych materiałów. Spamowanie, floodowanie, reklamy, łańcuszki, piramidy oraz podżeganie są również zabronione.

Zauważ, że nie jest możliwe dla obsługi lub właścicieli forum sprawdzenie poprawności wiadomości. Pamiętaj, że nie monitorujemy na bieżąco wysłanych wiadomości, tak więc nie jesteśmy odpowiedzialni za zawarte w nich treści. Nie gwarantujemy dokładności, kompletności czy przydatności jakichkolwiek prezentowanych informacji. Wiadomości wyrażają opinię autorów i niekoniecznie opinię tego forum, jego załogi lub właściciela forum. Ktokolwiek uważa, że wiadomość jest niezgodna z regulaminem jest proszony o natychmiastowe powiadomienie administratora lub moderatora forum. Obsługa i właściciel forum zastrzega sobie prawo do usunięcia w rozsądnym czasie łamiących regulamin treści, jeśli uznają, że usunięcie jest konieczne. Jest to proces ręczny, więc nie możemy skasować lub przeedytować wiadomości natychmiast. Te zasady mają  również zastosowanie do informacji o użytkowniku w jego profilu.

Za zawartość wiadomości wysłanych przez Ciebie jesteś odpowiedzialny/a wyłącznie Ty. Właściciel tego forum zastrzega sobie prawo do ujawnienia twojej tożsamości (lub jakichkolwiek powiązanych informacji zebranych w tym serwisie) w przypadku formalnej skargi czy prawnych działań wynikających z Twojego użytkowania tego forum.

Masz możliwość, po rejestracji, wyboru nazwy użytkownika. Zalecamy, abyś wybrał/a odpowiednią nazwę. Nigdy nie dawaj hasła do konta, które za chwile zarejestrujesz, jakiejkolwiek osobie poza administratorem, z powodu bezpieczeństwa i dla zachowywania możliwości identyfikacji. Zgadzasz się również NIGDY nie używać konta innej osoby z jakiejkolwiek przyczyny. Jest również WYSOCE zalecane używanie złożonego i unikalnego hasła do konta, dla uniknięcia kradzieży konta.

Po zarejestrowaniu i zalogowaniu na to forum, będziesz mógł/mogła wypełnić szczegółowe informacje w profilu. Jest twoją odpowiedzialnością wprowadzenia czytelnych i dokładnych danych. Jakakolwiek informacja, którą właściciel lub obsługa forum uzna za niedokładną lub wulgarną z natury, zostanie usunięta, z lub bez wcześniejszych uwag. Odpowiednie sankcje mogą zostać nałożone.

Zapamiętaj, że z każdą wiadomością jest zapisywany twój adres IP na wypadek jeśli miał(a)byś zostać zbanowany/a na tym forum lub zaszłaby potrzeba kontaktu z twoim dostawcą Internetu. Może się to zdarzyć tylko w wypadku prawnego naruszenia zasad.

Zauważ również, że to oprogramowanie umieszcza w przeglądarce cookie, plik tekstowy zawierający różne informacje (takie jak Twoja nazwa użytkownika i hasło). Cookie jest używane TYLKO do utrzymania użytkownika zalogowanego/wylogowanego. Oprogramowanie nie zbiera, ani nie wysyła żadnych innych informacji do twojego komputera.
Administratorzy
"Strona Dzieci Sprawnych Inaczej"
www.dzieci.org.pl

admin

  • Administrator
  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 1130
Odp: Nowe forum - informacje porządkowe.
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 14, 2010, 12:28:42 »
Aktualizacja:

"Na forum istnieje ograniczenie przechowywania prywatnych wiadomości. Ich ilość zależy od grupy, do której należy forumowicz (grupa zależy od ilości opublikowanych postów na forum)."
Administratorzy
"Strona Dzieci Sprawnych Inaczej"
www.dzieci.org.pl