Autor Wątek: Z frontu - czyli aktualności z cykli chelatacyjnych  (Przeczytany 1520301 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lucky.pl

• Zasłużony
Odp: Z frontu - czyli aktualności z cykli chelatacyjnych
« Odpowiedź #645 dnia: Styczeń 09, 2012, 18:03:08 »
tak dyziu. to aminokwas tak jak glutamina ktora jest l-glutamina.
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

lucky.pl

• Zasłużony
« Odpowiedź #646 dnia: Styczeń 09, 2012, 18:04:49 »
Kapuję.
Moim zdaniem VS jest bezpieczny (używałam), ale zdecydowanym minusem jest cena. Lizyna jest dużo tańsza.

wlasnie o to chodzi, cutler nie kwestionuje bezpieczenstwa tylko jak juz to kwestie preparatu efektywnosc/cena i to ze ViraSTop moze dodatkowe rzcezy (glownie pozytywne) robic w organizmie i gdy mamy po tym poprawe niekoniecznie wiemy czy to na bank wirusy. I jestesmy zmyleni a to bardzo zle w naszej chorobie bo jest punktem wyjscia do bledow na przyszlosc.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2012, 18:06:23 wysłany przez jinx.pl »
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

Lilia

• Kreatywny
  • zaufanie budzi odpowiedzialność
« Odpowiedź #647 dnia: Styczeń 09, 2012, 21:43:08 »
skończyliśmy 9# i
- kupy od 8# lepsze! z 7 do 2 -> niesamowita poprawa (jakość i ilość lepsza)
- podczas drugiego dnia gadał jak najęty :) od rana ( do sienkiewiczowskich opisów jeszcze mu daleko,ale na tyle, ile potrafi opisuje co się dzieje)
- słaby kontakt wzrokowy
- jakby za mgłą ( zastanawiam się kiedy zejdzie ta mgła, bo dietę trzymamy)