Autor Wątek: Z frontu - czyli aktualności z cykli chelatacyjnych  (Przeczytany 1531851 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kasia191

• Zasłużony
Odp: Z frontu - czyli aktualności z cykli chelatacyjnych
« Odpowiedź #555 dnia: Grudzień 24, 2011, 09:09:48 »
Bryyyy:-)

słuchajcie Krystek ciezko oddcyha,tzn wciaz praktycznie przez usta,w nocy śpi z otwarta buzia,np jak cos robi,jest skupiony jakas zabawa to wtedy jego oddech jest taki ciezki,glośny, czy to może być sprawa migdałów?

lucky.pl

• Zasłużony
« Odpowiedź #556 dnia: Grudzień 24, 2011, 09:45:48 »
nie wiem ale 1sza rzecz jaka przychodiz mi do glowy to male napiecie miesniowe, ale w obrebie organow mowy/oddychania. czyli taki standardowy symptom , w sensie male napiecie miesniowe. ale to taka moja autorska mysl.
garbi sie chlopak tez?
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

kasia191

• Zasłużony
« Odpowiedź #557 dnia: Grudzień 24, 2011, 13:16:49 »
nie wiem ale 1sza rzecz jaka przychodiz mi do glowy to male napiecie miesniowe, ale w obrebie organow mowy/oddychania. czyli taki standardowy symptom , w sensie male napiecie miesniowe. ale to taka moja autorska mysl.
garbi sie chlopak tez?

właśnie nie,zawsze siedzi prosto i jak chodzi też wydaje mi się że jest ok,
hmmmm co w związku np z tym napięciem? Cwiczenia?

lucky.pl

• Zasłużony
« Odpowiedź #558 dnia: Grudzień 24, 2011, 13:28:28 »
nie, bo to wynika z zatrucia, wiec chelatujesz. jezeli to to oczywiscie.
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

kasia191

• Zasłużony