Autor Wątek: Z frontu - czyli aktualności z cykli chelatacyjnych  (Przeczytany 1519207 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lucky.pl

• Zasłużony
Odp: Z frontu - czyli aktualności z cykli chelatacyjnych
« Odpowiedź #495 dnia: Grudzień 18, 2011, 12:54:16 »
hiox - no to nic dziwnego ze mowisz o wyszczekanych indywidualistach! :)

czepialskie z nich paskudztwa, nie? :P :P
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

donna

• Global Moderator
  • Zasłużony
« Odpowiedź #496 dnia: Grudzień 18, 2011, 13:00:57 »
Dziękuję Ci Kasiu za intuicję, ja też wolałabym dziewczynkę :)
U mnie w organizmie chelatacja masakralnie dużo naprawiła. Jak się okazuje i hormonalnie (w życiu nie myślałam, że kiedyś jeszcze będę mogła mieć dziecko) ale i nie tylko. Naprawdę w porównaniu do reakcji organizmu na cykle, do efektów chelatacji w trakcie cykli i po nich - te dwa liver flushe, po których zresztą nic ze mnie spektakularnego nie wyleciało i w zasadzie jakoś drastycznie lepiej się nie czułam - wydają się mało istotne. Co ważne to to, że akurat podczas cykli chelatacyjnych BARDZO czułam zmiany w zakresie hormonów płciowych (więc w zasadzie mogłam przewidzieć, że coś się tam naprawia, ale nie myślałam, że aż tak), więc jestem pewna, że to właśnie chelatacja - a nie cokolwiek innego - poukładała mi bałagan hormonalny, to się po prostu czuło.
O jak fajnie, wątek z dygresji wskoczył na chelatację :) moje moderatorskie serce się cieszy :)
Hiox :) do jakiego wyrka :) ja mam taki sajgon w robocie, że sobie nie wyobrażasz, chociaż fakt dziś sobie odpoczęłam z rana.