Autor Wątek: Z frontu - czyli aktualności z cykli chelatacyjnych  (Przeczytany 1526950 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lucky.pl

• Zasłużony
Odp: Z frontu - czyli aktualności z cykli chelatacyjnych
« Odpowiedź #135 dnia: Listopad 06, 2011, 11:08:28 »
dobra, doby.
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

sezamek

• Gość
« Odpowiedź #136 dnia: Listopad 06, 2011, 11:38:43 »
-ja sie nie czepiam  ;)-chodzi tylko o to przeklęte wstawanie w nocy... Cztery doby to już sporo...

combo ala+dmsa , po trzech dniach zostawiamy ala i 4ty dzien samo dmsa ktore 'sprzata'.

jinx-po trzech dniach zostawiamy ALA i wywalamy DMSA  a potem na 4 znowu DMSA? Czy moze po 3 wywalamy z combo ALA a DMSA zostaje (na ten 4)?  (Przepraszam , że tak Cie męczę-ale nie chce źle zrozumiec i jakiejś głupoty zrobić...)

kasia191

• Zasłużony
« Odpowiedź #137 dnia: Listopad 06, 2011, 12:00:23 »
sezamek- mysle ze chyba ta 2 opcja ???

Renatax

• Aktywny
« Odpowiedź #138 dnia: Listopad 06, 2011, 12:04:00 »
sezamek
ja robię tak
ALA +DMSA CO 3 godz ,kończe 8.00 w poniedz ,potem godz.11.00 -DMSA,godz.15.00 dmsa,godz19.00 dmsa,i koniec

kasia191

• Zasłużony
« Odpowiedź #139 dnia: Listopad 06, 2011, 12:08:45 »
sezamek
ja robię tak
ALA +DMSA CO 3 godz ,kończe 8.00 w poniedz ,potem godz.11.00 -DMSA,godz.15.00 dmsa,godz19.00 dmsa,i koniec
a o ktorej zaczynasz???

Renatax

• Aktywny
« Odpowiedź #140 dnia: Listopad 06, 2011, 12:14:30 »
Piątek 14.00

Lilianna22

• Zasłużony
« Odpowiedź #141 dnia: Listopad 06, 2011, 12:57:22 »
xRenatax a w jakich proporcjach combo stosujesz i czy dochodziliście do tego powoli czy taka była proporcja od zawsze?