Autor Wątek: Z frontu - czyli aktualności z cykli chelatacyjnych  (Przeczytany 1523227 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kasia191

• Zasłużony
Odp: Z frontu - czyli aktualności z cykli chelatacyjnych
« Odpowiedź #450 dnia: Grudzień 17, 2011, 22:52:49 »
nie da sie zrobic w h.....ja.

"w ch*ja."

oj oj zawsze kiepsa bylam z ortografii 8)

zosia_

• Global Moderator
  • Zasłużony
« Odpowiedź #451 dnia: Grudzień 17, 2011, 22:55:04 »
Będę okrutna - nie ma co się oszukiwać  :P Nie ma rady, trzeba wymiotować bez protestów aż samo minie  ;D  ::)

lucky.pl

• Zasłużony
« Odpowiedź #452 dnia: Grudzień 17, 2011, 22:56:09 »
"przecierpiec swoje, bez protestow i ingerencji"

no tak, moglem sie domyslec :/

6tka??
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

Lilianna22

• Zasłużony
« Odpowiedź #453 dnia: Grudzień 17, 2011, 23:04:25 »
Może pomoże picie wody drobnymi łykami przy fali mdłości albo coca-cola wygazowana (tego bym nie polecała teraz, ale na zgagę działa cudownie).

zosia_

• Global Moderator
  • Zasłużony
« Odpowiedź #454 dnia: Grudzień 17, 2011, 23:26:08 »
ooo zgage to ja miala mega!!!!!! palilo mnie jak cholera jedyna ulga Rennie!!!!Nic  a nic innego
Ale to w zasadzie jakby łykać aluminium w płynie  :(

donna

• Global Moderator
  • Zasłużony
« Odpowiedź #455 dnia: Grudzień 17, 2011, 23:28:40 »
Jezu Maria, człowiek sobie uciął 6-godzinną drzemeczkę a tu takie cuda :)