Autor Wątek: Trace Amounts  (Przeczytany 52278 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lucky.pl

• Zasłużony
Odp: Trace Amounts
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 29, 2015, 20:07:28 »
https://www.facebook.com/traceamountsfilm/posts/1107389025955284

dwa dni temu Trace Amounts mialo screening w ONZ. Ciekawe co z tego wyniknie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2015, 20:09:58 wysłany przez lucky.pl »
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

brother

• Zasłużony
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 30, 2015, 12:57:47 »
https://www.facebook.com/traceamountsfilm/posts/1107389025955284

dwa dni temu Trace Amounts mialo screening w ONZ. Ciekawe co z tego wyniknie.
super  :) myślę że to ważny krok w zmianie świadomości  ludzi na świecie.
53# ALA 5 mg

per aspera ad astra
Andy Cutler - lepszego życia diler :D
pdm.org.pl
bioautyzm.pl

krpop

• Kreatywny
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 27, 2015, 20:47:50 »
Bardzo ciekawy film!!
Przy okazji jego oglądania trafiłem na jeszcze jeden. Też ciekawy, szczególnie dla nowych osób.
Pokazane jest w nim i omówione szczegółowo jak się np. usuwa bezpiecznie amalgamaty. No i te widoczne pary rtęci dają do myślenia. Dużo ciekawych info. Polecam.
https://www.youtube.com/watch?v=Ct8mbopO3DU

scarp

• Kreatywny
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 04, 2016, 01:36:06 »

donna

• Global Moderator
  • Zasłużony
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 04, 2016, 06:05:45 »
Oo scarp :) co słychać u Ciebie?
----
Inga ur. 13.05.2007 - od 2011 chelatacja ALA,DMSA,DMPS ,lacznie ponad 100cykli
Michał ur. 15.06.2012
www.bioautyzm.pl
www.dietaoptimum.com
http://fotoforum.gazeta.pl/5,2,donna28.html

scarp

• Kreatywny
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 04, 2016, 21:41:45 »
Wczoraj zjadłem trochę kolendry, była w przyprawie do ziemniaków.

donna