Autor Wątek: Suplementacja pomocy  (Przeczytany 2027 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Gosia123

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 49
Suplementacja pomocy
« dnia: Sierpień 17, 2012, 15:03:58 »
miałam dziś rozpocząć Chelatacje Cutlerem ...

kilka dni temu zaczęłam suplementować syna - podawałam 2 x multiwitamine kirkmana (mniej wiecej odpowiada temu co podaje cutler), po dwóch dniach widze, że u małego zaczyna się ropny katar, z tego co zaobserwowałam u niego, zawsze gdy podaje mu w wiekszych ilościach witamine c (w postaci kwasu askorbinowego - a taki jest w kirkmanie) zaczynaja sie wlasnie takie ropne katary, ktore potrafia trwac bardzo dlugo - oprocz tego nie ma żadnych innych objawów.
Zawsze myślałam, ze to objaw oczyszczania organizmu ale teraz sama już nie wiem, czy może być to jakieś uczulenie?
pomóżcie proszę mądre głowy ... bo inaczej nigdy nie zaczne tej chelatacji :(

ebusiek

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 749
Odp: Suplementacja pomocy
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 17, 2012, 16:57:18 »
Kurcze, no ja bym obstawiala raczej oczyszczanie się organizmu. Nadmiar witaminy c objawia się raczej biegunką lub wysypką, często na blonach śluzowych buzi, podobnie jak przy bardzo dużym spożyciu cytrusów.
2007 -    ALA  5 mg#34 - zakończona
              dieta niskowęglowodanowa

donna

  • Global Moderator
  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 4334
Odp: Suplementacja pomocy
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 17, 2012, 16:58:42 »
A przy witaminie c z innego zrodla (np aceroli) jest tak samo?
----
Inga ur. 13.05.2007 - od 2011 chelatacja ALA,DMSA,DMPS ,lacznie ponad 100cykli
Michał ur. 15.06.2012
www.bioautyzm.pl
www.dietaoptimum.com
http://fotoforum.gazeta.pl/5,2,donna28.html

Gosia123

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 49
Odp: Suplementacja pomocy
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 17, 2012, 19:58:28 »
A przy witaminie c z innego zrodla (np aceroli) jest tak samo?
wydaje mi się, że tak ... tyle, że jak podawałam acerole to niestety miala bioflawonoidy cytrusowe ... wiec już sama nie wiem.

Gosia123

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 49
Odp: Suplementacja pomocy
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 17, 2012, 20:01:34 »
Kurcze, no ja bym obstawiala raczej oczyszczanie się organizmu. Nadmiar witaminy c objawia się raczej biegunką lub wysypką, często na blonach śluzowych buzi, podobnie jak przy bardzo dużym spożyciu cytrusów.

Ebusiek biegunki nie ma, wysypki też ....  ale z badań wynika, że mlody ma silne uczulenie na cytryne i stad moje obawy czy u niego nie jest to jakas reakcja alergiczna. nie chcialabym mu zaszkodzic bo potem zwale na chelatacje a tego nie chce ...

ebusiek

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 749
Odp: Suplementacja pomocy
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 17, 2012, 22:35:35 »
Gosia123, może by spróbować ustalic dawkę wit C, którą toleruje dziecko i taką mu podawać. Po pewnym czasie ostrożnie spróbować zwiekszyć dawkę i obserwować, albo spóbuj jeszcze z inną witaminą c. W tej z Kirkmana jest ksylitol, trudno powiedzieć co wywoluje ten ropny katar.
Ogólnie rzecz ujmując ropny katar może być efektem oczyszczania ale może to być też reakcją uczuleniową.
Ja sama reaguje takim ropnym katarem na kwitnące topole.

Wit C jest bardzo ważna, mój syn ma bardzo duży jej niedobór, ale niestety mogę ją podawać max. 1 gram ze względu na szczawiany.
2007 -    ALA  5 mg#34 - zakończona
              dieta niskowęglowodanowa

Gosia123

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 49
Odp: Suplementacja pomocy
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 18, 2012, 10:14:02 »
kurcze w takim razie bede musiala znaleźc inne suple bo te mam w postaci multiwitaminy. dziekuje ebusiek za pomoc.