Autor Wątek: ogólnie o zwiększaniu dawek  (Przeczytany 91587 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lucky.pl

• Zasłużony
Odp: ogólnie o zwiększaniu dawek
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 05, 2011, 12:59:10 »
Kurde ale to wszystko dziwne-o 12 wyapadala kolejna dawda ALA noi Damian poprostu wył z 10 min,wiec podalam wczesniej noi co??? Minuta i dziecko spokojnie!! :o

typowe a nie dziwne.
co ile mu podajesz ala?
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

kasia191

• Zasłużony
« Odpowiedź #76 dnia: Listopad 05, 2011, 13:01:34 »
daje ALA co 3 godz,ale u malego gdy dochodzi do 2:45 zaczyna sie wisk,jakies takie dziwne pobudzenie

kurde czy to mozliwe by maly byl bardziej zatruty niz Krystek ????

Lilianna22

• Zasłużony
« Odpowiedź #77 dnia: Listopad 05, 2011, 13:02:15 »
Ja też zwiększyłam z 8,5 do 10 mg. Nie widzę różnicy na razie, ale u mojego syna widać problem dopiero w 3 dobie. Jak zaczyna być mocno rozdrażniony tzn., że to maksymalna dawka. 8,5 mg dawałam długo, chyba z 5 miesięcy, na pewno czas na podwyższenie dawki  :)

donna

• Global Moderator
  • Zasłużony
« Odpowiedź #78 dnia: Listopad 05, 2011, 13:06:58 »
No i krem hc okazal się niezbedny. Pomogl jak zwykle.
----
Inga ur. 13.05.2007 - od 2011 chelatacja ALA,DMSA,DMPS ,lacznie ponad 100cykli
Michał ur. 15.06.2012
www.bioautyzm.pl
www.dietaoptimum.com
http://fotoforum.gazeta.pl/5,2,donna28.html

lucky.pl

• Zasłużony
« Odpowiedź #79 dnia: Listopad 05, 2011, 13:07:29 »
daje ALA co 3 godz,ale u malego gdy dochodzi do 2:45 zaczyna sie wisk,jakies takie dziwne pobudzenie

to typowe, kasiula nie doczytala:)