Autor Wątek: Ktoś się tomakina pyta jak wyleczyć aspergera  (Przeczytany 18685 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

scarp

• Kreatywny
Odp: Ktoś się tomakina pyta jak wyleczyć aspergera
« Odpowiedź #45 dnia: Lipiec 01, 2012, 01:35:40 »
No i niestety tomakin przestał się odnosić do argumentów jinxa i nie wiem kto ma rację.

lucky.pl

• Zasłużony
« Odpowiedź #46 dnia: Lipiec 01, 2012, 12:01:13 »
a skoro ktos nie odnosi sie do argumentow to nie powinno ci to dawac do myslenia ?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2012, 12:08:59 wysłany przez jinx.pl »
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

scarp

• Kreatywny
« Odpowiedź #47 dnia: Lipiec 01, 2012, 12:35:15 »
Nie w przypadku tomakina, który potrafi przyznać komuś rację. On się nie odnosi, bo pewnie nawet nie przeczytał, a nie przeczytał, bo uznał, że straci czas na czytanie takiej długiej wypowiedzi.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2012, 12:54:12 wysłany przez scarp »

zosia_

• Global Moderator
  • Zasłużony
« Odpowiedź #48 dnia: Lipiec 01, 2012, 15:24:53 »
No i niestety tomakin przestał się odnosić do argumentów jinxa i nie wiem kto ma rację.

A może sam przeanalizujesz argumenty? Wtedy to Ty będziesz miał rację ;)

lucky.pl

• Zasłużony
« Odpowiedź #49 dnia: Lipiec 01, 2012, 15:54:27 »
Nie w przypadku tomakina, który potrafi przyznać komuś rację. On się nie odnosi, bo pewnie nawet nie przeczytał, a nie przeczytał, bo uznał, że straci czas na czytanie takiej długiej wypowiedzi.

A gdy rozmawiamy o sprawach naukowych to odpowiedzi powinny byc jak najbardziej zwiezle czy jak najbardziej szczegolowe?

I kto ma zdrowsze podejscie - ten kto skrupulatnie analizuje problem, czy ten co przeleci po nim powierzchownie?