Autor Wątek: Jak Cutler zaleca dzielić ALA?  (Przeczytany 23668 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lidka1980

• Zasłużony
Jak Cutler zaleca dzielić ALA?
« dnia: Październik 08, 2011, 08:04:44 »
czy pisze coś na ten temat?
„Coco jumbo i do przodu!” – to moje hasło. Dobre, nie?"

lucky.pl

• Zasłużony
Odp: Jak Cutler zaleca dzielić ALA?
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 08, 2011, 12:44:55 »
nie.
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

sezamek

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 08, 2011, 13:17:39 »
 ::) ;D ;D ;D-krótka piłka-jinx-jesteś bezlitosny...

chodzi pewnie o to nieszczęsne mieszanie ALA np w ilości 25 mg z wodą-i pobieranie pięciu daweczek strzykawką z gotowego "roztworu" przechowywanego w lodówce...
Jinx już pisał gdzieś, że KATEGORYCZNIE NIE -tzn-nie wolno tak robić, bo istnieje ryzyko aplikacji totalnie nierównych dawek ale-niestety-na przykład JA-nie jestem jeszcze w stanie za każdym razem pobierać oddzielnej dawki proszku, mieszać, nabierać w strzykawkę itp...Na pewno nie obudziłabym się za kolejne 3 godziny, chociaż ćwiczę to wstawanie-i powiem szczerze-coraz lepiej mi idzie-więc pewnie niedługo przekwalifikuję się na prawidłowego aplikatora... (myślę, że już przy kolejnym cyklu-więc za ok 5 dni...)

bazylia

• Zasłużony
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 08, 2011, 14:19:52 »
Donna zalaczala filmik jak dzielic dawki i przesypywac do pustych kapsulek. Ja tez tak robie, nocne dawki wsypuje na sucho do malych 5 ml strzykawek i w nocy tylko nabieram troche wody, chwilke mieszam i do dzioba. Dawki z tego co pamietam nie musza byc idealnie rowne, istotniejsze jest trzymanie sie odstepw czasowych.

sezamek

• Gość
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 08, 2011, 14:52:55 »
lece po te strzykawki ;)