Autor Wątek: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?  (Przeczytany 4748 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

torres

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 25
Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« dnia: Czerwiec 24, 2012, 21:37:08 »
Dzien dobry, synkowi robię III cykl.
Zaczęliśmy od 2mg, na tej dawce  nie działo się nic, -powtórzylismy jeszcze raz to 2mg.Weszłam na 4mg.Dalej w zachowaniu  wszystko "po staremu", ale w 2gim dniu cyklu mamy biegunkę.Ładnie je, pije, bawi się. Tylko pupa jest cała zaczerwieniona, nie można jej wytrzec z kupy bo dziecko wrzeszczy z bolu.Czy to efekt oczyszczania?Miewał biegunki, ale nigdy skóra nie wyglądała na oparzoną,tak jak dziś....

natalia1985

  • Kreatywny
  • ****
  • Wiadomości: 309
Odp: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 24, 2012, 21:53:34 »
Wiesz ja pierwszy cykl zaczne dopiero za tydzień, ale żeby się przygotować przewertowałam całe forum o chelatacji i myślę że to właśnie od oczyszczenia, ciekawe co inni rodzice powiedzą. Myślę, że to jest podobnie jak z braniem antybiotyku. Jak wszystko z mojego synka wychodziło to ta kupa aż taka "ostra była", że też pupe całą czerwoną mial........ ale zobaczymy co napiszą inni rodzice, już doświadczeni z cyklami:)
Nathan 12.12.2009     27cykl ALA / 4,2 mg
                               
            POLY CONTRACETIVES 30C, 200C, 1M,10M

Costos

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 1538
Odp: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 24, 2012, 21:58:58 »
My do 18-stego cyklu włącznie za każdym cyklem "rozwalaliśmy" jelita, by po cyklu je maksymalnie "podleczać", by zrobić kolejny cykl, w trakcie którego znów jelita siadały... i tak w kółko! ALA poza swoimi chelatacyjnymi właściwościami strasznie karmi grzyba- pogorszenia jelit w cyklu lub tuż po są normą.
Jaś ( 06.2008 ) - 25mg  ALA#79,  25mg DMSA#18
TS: mmr.,  nux vom., inf., bcg, wzwb, pneumo, rota, depakina, polly antyb., polly vaccine, anaesthetic rem.
homeopatia klasyczna (A.Ś)

torres

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 25
Odp: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 24, 2012, 22:06:32 »
costos-czyli nie zmniejszac dawki ani nie przerywac?

favorita

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 2090
Odp: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 24, 2012, 22:27:29 »
Ja bym zmniejszyła z powrotem do 2 mg i dawała dużo probiotyków. Smarujcie też czymś tę pupę (bepanthen, linomag...), bo taka wyszczypana to straszne cierpienie dla malucha. A może to coś z diety?
Ania (2006) 131 # ALA 20 mg

apple

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 2257
Odp: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 25, 2012, 02:14:34 »
u nas podobnie, po zwiększeniu nieco dawki, z zaparć w biegunkę, ale to chyba lepiej jak regularnie wyleci niż jak siedzi w organzimie i nie chce wyjsc i truje dalej spowrotem się wchłaniajac? a moze tez tak mysle, ze to od nadmiaru supli..
czy myslicie, ze moze byc tak, ze przed chelatacją mala miala zaparcie nawet przy witaminie c 3000mg dziennie, a po 7 cyklach jak uszlo z niej trochę rteci już, jest juz jakby troszke mniej zatruta i na 3000mg wit c moze zareagowac wlasnie biegunka?
'08
2 lata#ALA
DMSA, COMBO
'11
zdrów, nieszczepiony


www.bioautyzm.pl
www.pdm.org.pl

favorita

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 2090
Odp: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 25, 2012, 06:58:21 »
Biegunka to objaw niespecyficzny, nigdy nie wiadomo, czy to oczyszczanie, czy jednak zła reakcja. Po 7 cyklach mogło już się coś odblokowac, ale czy akurat biegunka może byc tego sygnałem - trudno powiedziec. Nadmiar supli też może tu byc dobrym tropem, podobnie jak rozrost patogenów jelitowych (głównie candidy, ale nie tylko), co się bardzo regularnie zdarza po kilku cyklach chelatacji. Ja tam się z biegunki nigdy nie cieszę, choc fakt, że lepsze to niż zaparcia.
Ania (2006) 131 # ALA 20 mg

torres

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 25
Odp: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 25, 2012, 09:08:28 »
własnie, też jakoś ciężko mi określić czemu pojawiła się biegunka, ale może z kupą coś wychodzi bo naprawdę dziecko prawie nie może siedzieć, tak pupka odparzona.
A co na grzyba?Ja dawałąm już nystatynę ale może sa jakieś środki,które lepiej dawać podczas chelatacji?

sezamek

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 876
Odp: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 25, 2012, 14:58:34 »
u nas na pierwszych cyklach byla mega biegunka-mlody nie zdażał do ubikacji, biegunka byla równiez w nocy. regularnie tydzien w tydzien-od pierwszego do okolo 8-10 cyklu. Potem przeszlo. Nawet teraz na dawce 50 mg ALA-kupki sa ok.
franio -lipiec 2007     (autyzm)
zuza   -wrzesień 2009

http://AutyzmSoft.pl


www.pomagamy-franiowi.pl

apple

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 2257
Odp: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 25, 2012, 19:55:08 »
no wlasnie... wczoraj byl cykl i biegunka, a dzis juz kupy nie zrobila w ogole..
'08
2 lata#ALA
DMSA, COMBO
'11
zdrów, nieszczepiony


www.bioautyzm.pl
www.pdm.org.pl

Costos

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 1538
Odp: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 25, 2012, 21:25:54 »
a ja z kolei, z mojego jaśkowego doświadczenia, nie zmniejszałam nigdy dawki jeśli objawem była tylko zła kupa. Jeśli zła kupa i fatalne zachowanie (sugerujące przeciążenie organizmu) to już tak. Ale z drugiej strony na samym początku chelatacji- tak mniej więcej w pierwszym roku, dawkę podnosiłam tak po 5-8 cyklach na jednej i tej samej. Myślę że dwa cykle i dawka w górę to dla mojego Jaśka z pewnością byłoby to b obciążające. Choć oczywiście każde dziecko reaguje inaczej.
Jaś ( 06.2008 ) - 25mg  ALA#79,  25mg DMSA#18
TS: mmr.,  nux vom., inf., bcg, wzwb, pneumo, rota, depakina, polly antyb., polly vaccine, anaesthetic rem.
homeopatia klasyczna (A.Ś)

michaga

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 642
Odp: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 01, 2013, 12:48:45 »
Mam pytanie. Mojego młodego zaczęłam chelatować w marcu i od razu wskoczyłam na dawkowanie supli przeliczonymi na jego wagę + dużo probiotyków (100mld). Od tamtego czasu była biegunka. Najpierw myślałam, że grzyb ale od 2 dni zmniejszyłam mu wit C i probiotyki - to co w nadmiarze wywołuje biegunkę. Dziś jesteśmy w 2 dniu cyku i (zonk) młody ma zatwardzenie! Czyli to te suple w nadmiarze. Tylko teraz co radzicie pomału zwiększać: probiotyk czy wit c?
Grześ    lipiec 2002
Dawid   marzec 2005 (autyzm)
Karol    czerwiec 2012

kinia84

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 42
Odp: Biegunka-czy to skutek zbyt dużej dawki?
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 08, 2018, 11:50:07 »
Zawsze daję Smectę zgodnie z ulotką i zawsze widać efekty. Te ulotki nie są wrzucone tak sobie, trzeba je czytać. Podając dziecku złą ilość leków można tylko sobie narobić problemów z leczeniem.