Autor Wątek: Czy z candidą da się wygrać?  (Przeczytany 15069 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lucky.pl

• Zasłużony
Odp: Czy z candidą da się wygrać?
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 26, 2015, 22:24:11 »
jak stosowac  krem hydrkortyzonowy??

generalnie wcierasz :) byle nie wkolko w to samo miejsce. ale jak mowi brother, search nie zaszkodzi:) duzo informacji w poprzednich rozmowach
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

lucky.pl

• Zasłużony
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 26, 2015, 22:32:58 »
Czy nie lepiej wiec zacząc chelatacje kontrolujac grzyba samą dietą i ew cynkiem,  skoro dopoki nie wygonie metali grzyb będzie wracal i mutowal?  Zakladając oczywiście dmps,  ktory nie dziala tak mocno na grzyba na poczatek. Po to,  aby potem dobijac grzyba coraz slabszego,  a nie takiego zmutowanego?
Jezyk jest tak w polowie czysty na ten moment,  brak wzdec, bulgotań  i boli stawów,  które mialy miejsce przy rzucaniu cukru.  Samopoczucie duuzo, lepsze,  ale tez nie wiem,  czy to nie zasługa supli.
Mega ciezka decyzja.. Bo przy tym istnieje ryzyko,  że mi nerki nie wytrzymają.

jesli masz problem z nerkami, to nie zaczynaj od dmps czy dmsa. wcale nie musi byc tak ze dmps bedzie najlagodniejszy na grzyba, mozesz ala lepiej tolerowac. to bardzo indywidualne.

imho najlepsza strategia to kontrolowanie grzyba dieta - co moim zdaniem jest latwe jesli jest sie na bezsiarkowej, siarka to jednak duza amunicja dla grzyba - plus suplami, probio, i support nanderczy ; a to nam daje mozliwosc spokojnej bez szarżu chelatacji ktora powoli wzmacnia nam organizm. to najbardziej praktyczne podejscie, oczywscie indywidualne dopasowane.
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.