Autor Wątek: Cutler - Terapie Wspomagajace  (Przeczytany 25105 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lucky.pl

• Zasłużony
Cutler - Terapie Wspomagajace
« dnia: Maj 23, 2011, 21:22:54 »
Ok, watek ktory ma na celu odciazenie watku o chelatacji i dyskusji na temat wielu terapii wspomagajacych  i uzupelniajacych chelatacje - typu przeciwirusowe, przeciwgrzybiczne, suplementacyjne dietetyczne - w sposob rekomendowany przez Andiego Cutlera.

Ready, set, go :)
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2011, 21:27:45 wysłany przez jinx.pl »
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

favorita

• Zasłużony
Odp: Cutler - Terapie Wspomagajace
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 24, 2011, 09:45:55 »
Jinx, to może byś coś zaczął :) ;)

Ja się postaram potem napisać trochę o wirusach, tylko jak znajdę więcej czasu, teraz muszę lecieć do roboty, a wieczorem na Biały Tydzień z najstarszą córą :) Czas to u mnie w maju towar wyjątkowo deficytowy :)
Ania (2006) 131 # ALA 20 mg

favorita

• Zasłużony
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 25, 2011, 09:45:31 »
Wrzucę na szybko kilka słów o tych wirusach.

Przeszukałam całe forum i powiem szczerze, że niewiele było tu mowy o wirusach, podczas gdy na forach amerykańskich dużo się o tym mówi.

Tak w skrócie (temat jest dość szeroko opisany, można sobie poczytać w internecie, w encyklopediach zdrowia, itp.):