Autor Wątek: Glutation  (Przeczytany 10731 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ania2008

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 546
Odp: Glutation
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 14, 2013, 23:28:49 »
No do wszystkich, ale dzieki za link, chcialam wiedziec ktory glutathion jest lepszy czy ten lipo czy nie ma znaczenia.
Nicolas 25.06.2005
Leon 28.05.2008 (autyzm)
GAPS,soki
Tinus,odtruwanie z mikrofali,cuprum,DPT,

Agatita

  • Kreatywny
  • ****
  • Wiadomości: 332
Odp: Glutation
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 18, 2013, 13:07:33 »
Apple, czyli glutation wam się podniósł po chelatacji Cutlerem tak?
"Pesymista widzi trudności w każdej nadarzającej się okazji, optymista widzi okazję w każdej trudności"  Sir W. Churchill


Adaś ( X 2008 - autyzm)  
Ala ( IV 2010)

apple

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 2261
Odp: Glutation
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 18, 2013, 13:26:47 »
Agatita, tak wynika z Organixa.
'08
2 lata#ALA
DMSA, COMBO
'11
zdrów, nieszczepiony


www.bioautyzm.pl
www.pdm.org.pl

ania2008

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 546
Odp: Glutation
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 18, 2013, 14:47:36 »
Czyli nie má sie podawac glutathionu?
Nicolas 25.06.2005
Leon 28.05.2008 (autyzm)
GAPS,soki
Tinus,odtruwanie z mikrofali,cuprum,DPT,

apple

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 2261
Odp: Glutation
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 18, 2013, 14:54:37 »
Aniu2008, ja tylko napisałam jak było u mnie. Kierowałam się swoimi wyborami tym, że glutation jest siarkowym suplemetem i odradzany przez Cutlera. I u nas to się potwierdziło.
'08
2 lata#ALA
DMSA, COMBO
'11
zdrów, nieszczepiony


www.bioautyzm.pl
www.pdm.org.pl

ania2008

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 546
Odp: Glutation
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 18, 2013, 17:12:24 »
ok juz rozumiem,w takim razie u nas bedzie tez nie potrzebny,bo z organixa wyszlo ze maly ma starsznie podniesione szczawiany i stres oksydacyjny,wiec nie bede podawac,
Apple dzieki za odpowiedz,
Nicolas 25.06.2005
Leon 28.05.2008 (autyzm)
GAPS,soki
Tinus,odtruwanie z mikrofali,cuprum,DPT,

Lilianna22

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 3747
Odp: Glutation
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 21, 2013, 17:07:51 »
Ja się dołączę do wątku z moimi doświadczeniami z glutationem. Zaczęłam podawać z miesiąc temu glutation w tabletkach. Mam bardzo dobre efekty, lepszy nastrój, zabawa, mówienie, mniejsza nadpobudliwość. Nie widzę złych skutków ubocznych, ale mój syn nie jest wrażliwy na żywność wysokosiarkową ani na siarkowe suple. Może jest już odtruty, bo ma prawie zrobione prawie 90 cykli Cutlerem. Glutation to też silny antyoksydant, a u mojego syna takie suple bardzo dobrze działają.

apple

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 2261
Odp: Glutation
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 21, 2013, 17:12:09 »
Lillianna, moja cora aktualnie tez juz nie reaguje na zywnosc siarkowa i glutation, ale jednoczesnie nie ma albo jest bardzo subtelna reakcja na ALA, wiec mysle ze glutation po odtruciu jak najbardziej TAK, przed - BAŁABYM SIĘ
'08
2 lata#ALA
DMSA, COMBO
'11
zdrów, nieszczepiony


www.bioautyzm.pl
www.pdm.org.pl

Lilianna22

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 3747
Odp: Glutation
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 21, 2013, 17:32:43 »
Przede wszystkim nie dawać jak dziecko jest wrażliwe na siarkę albo z jakiś innych powodów źle się czuje po glutationie. Ja wciąż szukam sposobów na opanowanie nadpobudliwości młodego, wówczas całe życie jest zupełnie inne jak się ciągle nie rozprasza. Tutaj glutation bardzo się sprawdził. Dobrze też toleruje magnesium malate, ale wciąż jestem w trakcie ustalania optymalnego dawkowania. Te zalecania są z konferencji i przypomniałam sobie o nich na nowo  :).

maPatrykama

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 2000
Odp: Glutation
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 21, 2013, 18:30:28 »
U nas tez kiedys trzeba bylo odstawic glutation po kilkunastu dniach...ale substancja sama w sobie o cudownym dzialaniu dla organizmu...moze kiedys wrocimy  8)

anuulkaa

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 1023
Odp: Glutation
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 21, 2013, 18:32:30 »
Moja córka dostała glutation dożylnie przed DMPS, żadnych niepokojacych objawów nie było. A na pewno jest spokojniejsza.

Agatita

  • Kreatywny
  • ****
  • Wiadomości: 332
Odp: Glutation
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 22, 2013, 22:07:17 »
Lilianna, jakiej firmy podajesz Glutation?
"Pesymista widzi trudności w każdej nadarzającej się okazji, optymista widzi okazję w każdej trudności"  Sir W. Churchill


Adaś ( X 2008 - autyzm)  
Ala ( IV 2010)

Lilianna22

  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 3747
Odp: Glutation
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 23, 2013, 01:01:33 »
ten
http://allegro.pl/glutathione-250mg-glutation-antyoksydant-now-foods-i3817841527.html
ale kupiłam go w iherbie
Daję 2 x 1, ale mój syn ma 8  lat i 90 ma zrobione cykli Cutlerem.