Autor Wątek: zespół Aspergera  (Przeczytany 33615 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

zmijka7402

• Nowicjusz
  • *
Odp: zespół Aspergera
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwiec 02, 2011, 11:00:09 »
witam jestem nowicjuszką proszę o pomoc u mojego prawie pięcioletniego syna lekarz psychiatra po godzinie obserwacji i wcześniejszym wywiadzie stwierdził zespół aspergera mały ma zaburzoną mowę słabą koncentrację zero sprawności manualnej nie bawi sie z rówieśnikami zlecił trening SI  zajęcia logopedyczne i trening johansena
proszę powiedzcie przez kogo i jak  długo były diagnozowane wasze dzieci czy są na diecie jakie wykonywaliście im badania bardzo proszę o pomoc bo zostałam sama z tą diagnozą bez żadnych wskazówek

Calling Heaven

• Bywalec
  • **
  • Love is in the air...
« Odpowiedź #91 dnia: Czerwiec 02, 2011, 12:19:15 »
U mojego syna też pojawiły się takie przypuszczenia. Podaję mu eyeq trzy razy dziennie po łyżeczce i po ok. 3 tygodniach było widać pierwsze efekty - zaczął ładniej kolorować obrazki, nie miał problemu z obejrzeniem 1,5 godzinnego filmu dla dzieci (w sumie dla młodzieży "Artur i Minimki" ). Zaczyna też bawić się z dziećmi. ostatnio na placu zabaw w przedszkolu chodził z chłopcem za rękę :) Wcześniej nie do pomyślenia. Po ograniczeniu słodyczy lepiej się zachowuje, jest grzeczniejszy. Nie stosuję terapii SI (jeszcze), ale bardzo silnie go motywuję. Za każdym razem jak coś osiągnie zachwalam go (bardziej niż to potrzebne). Jak powiedział coś do sąsiada, to bardzo się cieszyłam. Teraz piewszy szuka kontaktu z ludźmi. Jeszcze pracuję nad zabawą z równieśnikami. Jest lepiej.
Igor 2007 - stereotypie ruchowe (?) - machanie ramionami i rękami.
trudności w nawiązywaniu kontaktów z dziećmi w przedszkolu.

zmijka7402

• Nowicjusz
  • *
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwiec 02, 2011, 13:29:42 »