Autor Wątek: Terapia  (Przeczytany 326940 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

guzikzpetelka

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: Terapia
« Odpowiedź #630 dnia: Październik 02, 2014, 11:11:34 »
 W sprawach związanych z reklamą prosze skontaktować sie z adminem strony.
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2014, 12:23:04 wysłany przez zosia_ »

DariaK

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 22
Odp: Terapia
« Odpowiedź #631 dnia: Październik 03, 2014, 07:15:56 »
Dla czego reklamy,tylko chciałam się czegoś dowiedziec o tym ośrodku.Ale to pytanie i tak już jest nieaktualne

zosia_

  • Global Moderator
  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 8011
Odp: Terapia
« Odpowiedź #632 dnia: Październik 03, 2014, 12:49:16 »
Daria, to nie było do Ciebie ;) Edytowałam post powyżej Twojego bo była tam reklama.

ilonaw

  • Kreatywny
  • ****
  • Wiadomości: 401
Odp: Terapia
« Odpowiedź #633 dnia: Październik 15, 2014, 18:17:22 »
Jesli ktoras z Was jest z Warszawy to zwolnilo sie miejsce u naszej terapeutki. Bardzo fajna babeczka godna polecenia. Dysponuje namiarami
Kamilek 06.2011

DariaK

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 22
Odp: Terapia
« Odpowiedź #634 dnia: Październik 17, 2014, 07:16:26 »
Dziewczyny dajcie proszę namiary na jakies dobre terapie odplatne we Wrocławiu

DariaK

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 22
Odp: Terapia
« Odpowiedź #635 dnia: Październik 17, 2014, 08:29:23 »
Szukamy dobrego terapeuty ktory mogl by prowadzic zajecia u nas w domu, jestesmy z Wroclawia
Czesto mamy tak ze dziecko zostaje z babcia ktora nie moze za bardzo jezdzic z mala z powodow zdrowotnych, jezeli macie namiary na takich specjalistow, podziel cie sie prosze
 przepraszam za pisownie, nie mam polskiego w komputerze w pracy :o

DariaK

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 22
Odp: Terapia
« Odpowiedź #636 dnia: Październik 17, 2014, 09:14:17 »
Dzieki Skarbus, bede pytac, jakos nie mozemy trafic na dobrego terapeute, chodzimy na muzykoterapie, do logopedy, na SI, i na zajecie bezplatne ruchowo-muzyczne, i caly czas cos nam przepada, to z powodu przeziebienia albo wlasnie dla tego ze nas niema z mezem w domu, chcialo by sie juz miec jakis system w tym wszystkim

DariaK

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 22
Odp: Terapia
« Odpowiedź #637 dnia: Październik 17, 2014, 09:34:25 »
Moja mala za miesiac bedzie miala 2 latka, mamy diagnoze od psychiatry i czekamy na skierowanie na wczesne wspomaganie ktore wydaje komisja (nie wiem jak to sie nazywa prawidlowo), i tak nam powiedzieli ze bez oplaty panstwo moze nam zaproponowac tylko 6 godzin miesiecznie, wiec nastawilam sie na to ze trzeba bedzie za wszystko placic, no i ten problem z dojazdem mamy, zdaje sobie sprawe ze wiecej zaplace, ale nie da sie z tego wyjsc bez systematycznych zajec z dzieckiem :-[

Mieszko

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 13
Odp: Terapia
« Odpowiedź #638 dnia: Październik 17, 2014, 14:26:54 »
Mam bardzo ogólne pytanie: jak myślicie ile godzin terapii tygodniowo powinno mieć dziecko autystyczne tak żeby je nie przestymulować i zniechęcić?

Wiem, że każdy autysta jest inny, inaczej reaguje na terapię itp. Dlatego bardziej proszę żebyście pisali niżej ile wasze dziecko ma lat i ile godzin pracuje tygodniowo ze specjalistami oraz jak znosi takie obciążenia?

My mamy 3 letnią córeczkę, która chodzi codziennie do przedszkola na 5h (ma  nauczyciela wspomagającego :)). Do tego ma: 2h tygodniowo WWR, po 0,5h logopedy i SI na NFZ oraz 0,5h logopedy w przedszkolu, czyli łącznie 3,5h tygodniowo z specjalistami. Do tego w dni kiedy nie ma zajęć ze specjalistami i są wolne od przedszkola (sob. i nd.)  ma po 1h dziennie terapii domowej rozpisanej przez specjalistę.

Daje to więc ok: 5-6h zajęć z specjalistami i terapią domową tygodniowo + 25h przedszkola w wieku 3 lat. Wydaje nam się, że znosi to dzielnie:-)

A jak jest u Was?   
ojciec_Oli_X_2011

ilonaw

  • Kreatywny
  • ****
  • Wiadomości: 401
Odp: Terapia
« Odpowiedź #639 dnia: Październik 18, 2014, 23:15:55 »
Moj Mlody ma 2xlogopede 2x SI i 7 godzin ogolnorozwojowych z psychologiem znosi to ok.
Kamilek 06.2011

Rae

  • Aktywny
  • ***
  • Wiadomości: 178
Odp: Terapia
« Odpowiedź #640 dnia: Październik 18, 2014, 23:28:10 »
My mamy 6 godzin przedszkola dziennie, (tym jest codziennie 0,5h olifrenopedagoga, i dwa razy w tygodniu po pół godziny psychologa i logopedy), do tego 2x w tygodniu SI i dodatkowo godzina neurologopedy.
Ma prawie 5 lat.
Ale przedszkole zaczynaliśmy od 2 godzin, 3 dni w tygodniu i przy zwiększaniu czasu było różnie. Mimo tego, że zwiększaliśmy powolutku. Zajęcia 1 na 1 znosi bardzo dobrze, wręcz się ich domaga, to tłum i hałas u niego jest ciężki do zaakceptowania. Ale w tej chwili jest już nieźle, ma fajną grupę w przedszkolu :)

Crasiu

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 6
Odp: Terapia
« Odpowiedź #641 dnia: Październik 21, 2014, 20:13:54 »
Mojemu dziecku nie pomogla zadna terapia bo diagnoze uzyskalo majac 20 lat . I wtedy zaczela chodzić na zajecia .Bardziej mi chodzilo o to ,zeby zaprzyjaznila sie z podobnymi do siebie niz liczylam  na leczenie . I jeszcze jedno .W razie trudnych  sytuacji np prob wyrzucenia ze szkoly mamy teraz zaswiadczenia ,ze nie gryzie . nie jest uposledzona , nikogo nie zamorduje i nie wysadzi  w powietrze ,co sugerowal w przeszlosci jeden nauczyciel ,bo dziwna taka jakas i do pracy z ludzmi jego zdaniem  sie n ie nadeje .O dziwo ten pan studiowal pedagogike !
Od lekarza diagnozujacego  Ania uzyskala opinie bardzo dobrze  zrehabilitowanej choc rehabilitowana nie byla w ogole ! To ja puchne z zarozumialstwa ,ze niby sama taka madra bylam

zosia_

  • Global Moderator
  • Zasłużony
  • *****
  • Wiadomości: 8011
Odp: Terapia
« Odpowiedź #642 dnia: Październik 21, 2014, 23:51:50 »
Crasiu, a  w jaki sposób ją rehabilitowałaś?

DariaK

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 22
Odp: Terapia
« Odpowiedź #643 dnia: Październik 27, 2014, 13:29:02 »
Dziewczyny, prosze doradzcie jakos fajna muzykoterapie we Wroclawiu

dominika11111

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 1
Odp: Terapia
« Odpowiedź #644 dnia: Listopad 13, 2014, 12:28:20 »
Na początek trzeba zmienić środowisko terapi, jak nie ma innego wyboru to może warto często wychodzic na dwór z nim, będziesz miec kontakt sam na sam

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 20, 2015, 21:22:58 wysłany przez admin »