Tematyczne > Autyzm

książka

<< < (3/3)

krystynagra:
Sorry Giza , nie znam sytuacji Twojego dziecka . Moje ma ZA i jest w normie IQ .Fizycznie w zasadzie jest zdrowe .A poza tym zupełnie nie radziła sobie w szkole. Szkoła była tragedia , a weż pod uwage ,że wszystkie moje działania to było błądzenie po omacku . Dzieci z ZA diagnozuje sie od niedawna.A przy mojej córce poza panie psycholożki  wywracały oczami i mówiły ,że to szkoda uczyć.Ja zwykłe szkoły wymuszałam !W końcu dziecko było tak bite i prześladowane przez rówieśników,że szkołę w pobliżu domu trzeba było zmienić. A wiesz jak na moje skargi reagowała dyrekcja ? Niech i ona bije !  Klas integracyjnych nie było za to dyrekcja wpadła na pomysł klasy -ścieku ( zbierzemy wszystkie dzieci z różnymi problemami  i zrobimy z nich klasę ), gdzie agresja i narkomania ( !!!) osiągnęły poziom niespotykany. Srednia szkoła była prywatna ,po znajmości ,a raczej przyjażni  bo bez takiego układu i to byłoby niemożliwe. Moje dziecko było  traktowane najbardziej awersyjnymi metodami przez szkołę i rówieśników.Slady w psychice są do dziś.Mojej też.A dzieci z ZA mają fenomenalną pamięć!Nic z niej nie gubią i ta pamięć jest wobec nich okrutna.Już byłabym się do końca nad sobą  rozczuliła ,ale gdy wreszcie trafiłam z córką do specjalistycznej poradni i spotkałam innych starszych ,niewiele młodszych dorosłych póżno diagnozowanych i wierzcie mi , byli wśród nich i tacy ,którym było jeszcze gorzej!No starczy , bo sie rozczule nad własnym ciężkim losem itede itepe.A i jeszcze jedno , mam bardzo interesujace doświadczenia ( pozytywne !) dotyczace terapii dzieci z ZA .Sorry ,ale z pewnych względow opowiem jak do mnie napiszecie indywidualnie .

Megi:
Krystyno,na pewno wiesz, że jesteś bardzo dzielna , ale myślę, że takie doświadczenia zahartowały cię i dlatego dziś możesz mówić z dystansem o przeszłości. Myślę, ze Giza nieco opacznie zrozumiała twój optymizm.   Widzę, że to optymizm wypracowany w bojach.Mi sporo brakuje do takieg stanu ducha, ale wiem przynajmniej na co brać azymut.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej