Autor Wątek: Jaki kolor oczu maja wasze dzieci?  (Przeczytany 20501 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lucky.pl

• Zasłużony
Odp: Jaki kolor oczu maja wasze dzieci?
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 23, 2012, 21:39:18 »
Sezamku, z tego co wiem to ''małpia bruzda'' jest charakterystyczna przy zespole Downa.

nie tylko.
ma ja znaczny procent tzw "zdrowych ludzi", co nie oznacza ze nie swiadczy o jakichs podatnosciach genetycznych u tych ludzi.
nawet niektorzy znani ludzie ja maja, np:
clinton: http://www.handresearch.com/news/the-real-hillary-clinton.htm
blair: http://www.thehindu.com/multimedia/dynamic/00005/IN21__BLAIR_5083f.jpg

to nie oznacza za automatu zespolu downa. (u mnie w rodzinie na pewno nie ma). ta malpia bruzda jest pewnie markerem "odmiennosci" chromosomalnych , ale roznego nasilenia.
Uprzejmie proszę o stosowanie wyszukiwarki forum przed zadawaniem pytan. Dużo informacji jest w przeszłych postach.
Nie jestem lekarzem. Moje posty maja charakter informacyjny o zagadnieniach związanych z chelatacja Cutlera. Więc peace ;)

www.bioautyzm.pl

fight the future

sezamek

• Gość
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 24, 2012, 16:05:28 »
nie mogę znaleźć teraz -ale nie tylko zespół downa. Równiez rzadkie zespoly genetyczne-nie bedace ZD . Przewalałam temat na poczatku i ta bruzda zwrócila moje uwagę :)...

A niewielki procent zdrowych ludzi równiez ma taka bruzde-nie wiaze sie to z żadną chorobą :)

rozolfik

• Kreatywny
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 24, 2012, 18:07:41 »
Nie napisałam przecież, że to występuje TYLKO przy zespole Downa :P
Robercik 07. 04. 2009

Zosia 05.08. 2010

sezamek

• Gość
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 24, 2012, 18:20:25 »
ninie napisałaś :). Ale żródła np internetowe są sforułowane tak-jakby wystepowała (bruzda :P) tylko w tym zespole .

lucky.pl

• Zasłużony
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 25, 2012, 13:35:42 »